Street/Strip Raced a guy from a light? Had that ride of yours on the timed track? Tell your story here.

Tricked out Cavalier against Stock VW

  #1  
Old 07-07-2004, 09:49 PM
Thread Starter
Join Date: Jul 2004
Location: United States
Posts: 3
Default Tricked out Cavalier against Stock VW

Don't ya love it when you're out cruisin' and someone in a tricked out
*** car pulls up and you would think the car would have some power but
it's just all looks. So I talk a little sh*t, he talks a little
sh*t, and then I kick his *** in a race in my stock '04 VW Jetta
1.8T. If you wanna hear details about what happened I'd be more
then happy to tell the entire story.

 
  #2  
Old 09-12-2004, 01:35 PM
Join Date: Sep 2004
Location:
Posts: 3
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

i have a 03 stock gti 1.8t, its amazing how fast they are bone stock, most people dont expect a nice car with no exhaust to be fast
 
  #3  
Old 04-16-2005, 09:22 PM
Join Date: Apr 2005
Location:
Posts: 64
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

yeah i was surprised at how quick my gti is. i got the vr6 with the 6 speed
 
  #4  
Old 04-26-2005, 02:50 PM
Administrator
Join Date: Feb 2005
Posts: 218
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

i am not surprised how quick your GTi is..ive seen some Screamers at the track!
 
  #5  
Old 09-21-2005, 02:31 PM
Jsd
Jsd is offline
Senior Member
Join Date: Sep 2005
Posts: 368
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

but racing a cavalier???

uhhhh

-J
 
  #6  
Old 10-26-2005, 01:44 PM
Administrator
Join Date: Feb 2005
Posts: 218
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

hey, ive seen some FAST cavaliers... han racecraft now makes a turbo kit that i believe uses stock ECU and stock internals, and has pushing the ecotec into the 12s...
 
  #7  
Old 10-26-2005, 02:43 PM
Jsd
Jsd is offline
Senior Member
Join Date: Sep 2005
Posts: 368
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

It's still a cavalier, and anyone to waste the money
of strapping in a turbo in to a cavalier has something
wrong upstairs. Especially when a proper and complete
turbo system is half the cost of a typical cavalier hahaha

The only reason people trick out honda's and cavaliers
and any crappy 4 banger is because they are cheap
and don't wanna buy a real car. VR6 is a nice change,
seems to be getting more popular among young fellows!
Yay!

LOL omg I can't believe how people "trick out" ricers.
why god WHY!!!!!!!!!!!!!
 
  #8  
Old 10-26-2005, 09:44 PM
Jsd
Jsd is offline
Senior Member
Join Date: Sep 2005
Posts: 368
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

ok, maybe that was a bit harsh. I have nothing against
4 cyls, they are great on gas, great beaters/city cars etc.

I just hate ricers.

lolol
 
  #9  
Old 10-28-2005, 05:53 PM
Administrator
Join Date: Feb 2005
Posts: 218
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

i also dont like cavvys..just making a point..[8D]
 
  #10  
Old 10-29-2005, 02:29 PM
Jsd
Jsd is offline
Senior Member
Join Date: Sep 2005
Posts: 368
Default RE: Tricked out Cavalier against Stock VW

I can't think of any sane rational person who does like them

i'd still buy one though lol cheap...can't go wrong
 

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Tricked out Cavalier against Stock VW


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.